روغن حل شونده
فروش وسایل نقلیه سنگین
فروش کامیون دست دوم قسطی،قیمت ماشین سنگین دست دوم

کتابفروشی ایرانی در سوئیس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس متراژ مکان و فضای نصب کابینت: نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل نوع وانت بار انواع نقاشی ساختمان روش‌های قالیشویی انواع نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟ اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟ رگال آهنی ازدواج بین المللی در ترکیه پوشش تکمیلی نوسان دیه در بیمه شخص ثالث ملت نصاب سقف شیروانی در کرمان دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران انواع ارتودنسی آموزش تعمیر و نگهداری موتورخانه


روغن حل شونده

منبع : روغن حل شونده

روغن حل شونده

کاربردهای روغن حل شونده

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

از مهمترین ویژگی های کولانت تراش می توان به غیر صابونی بودن آن و در نتیجه شفافیت محصول اشاره کرد که باعث راحتی دید اپراتور در حین عملیات ماشین کاری میگردد.
لازم به ذکراست که به وجود آمدن شرایط صابونی در این امولوسیون ها وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
به طور کلی آنتی باکتریال ماده ای است قلیایی که باعث ازبین بردن باکتری های موجود در آب صابون تراشکاری می شود و جلوی رشد باکتری ها را می گیرد و طول عمر آب صابون تراشکاری یا روغن آب صابون را افزایش می دهد.
عدم انتخاب صحیح روغن حل شونده با توجه به آلیاژ و نوع ماشینکاری - دوفاز شدن محصول - رعایت نکردن نسبت ترکیب روغن در آب با توجه به آلیاژ و شرایط ماشین کاری

مزایای روغن حل شونده

خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت روان کنندگی عالی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت خنک کنندگی بالا
قابلیت روان کنندگی عالی
امولسیونی پایدار
خاصیت ضد کف
ضد خوردگی
خاصیت ضد زنگ زدگی
خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت خنک کنندگی بالا

بسیار دیده شده است اپراتورهایی که در معرض تماس مستقیم با امولوسیون آب صابون بوده اند پس از مدتی دچار خارش و حساسیت های پوستی می گردند که این مشکل و تمامی آنچه در موارد بالا به آن اشاره شد هم جزء مواردی است که با تحقیقات فراوان متخصصان مجرب مجموعه دلفین شیمی مرتفع گردیده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : مدیر تاریخ : یک شنبه 14 مهر 1398



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به فروش وسایل نقلیه سنگین مي باشد.